• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

معاونت مطبوعاتی نقشی در گزینش خبرنگاران ندارد/ اسامی را منتشر می‌کنیم

  • کد خبر : 1261
  • 12 مرداد 1400 - 18:16
معاونت مطبوعاتی نقشی در گزینش خبرنگاران ندارد/ اسامی را منتشر می‌کنیم
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این‌که معاونت مطبوعاتی نقشی در گزینش خبرنگاران برای واکسیناسیون نداشته گفت: همه رسانه‌ها بر اساس سقف سهمیه‌ معین، تعدادی خبرنگار را معرفی کرده‌اند و واکسیناسیون کرونا بر همین اساس انجام می‌شود.

به گزارش سیاست فردا ، محمد خدادی درباره انتقادها به نحوه اجرای واکسیناسیون کرونا برای خبرنگاران گفت: هر رسانه ای یک سهمیه محدودی داشته و این سهمیه را به معاونت مطبوعاتی اعلام کرده است. در کنار این اسامی ما اعضای خانه مطبوعات، صندوق اعتباری هنر، انجمن صنفی روزنامه نگاران و عکاسان را هم اضافه کرده‌ایم که مجموع تعداد این افراد ۲۳ هزار نفر شده است. اطمینان دارم تعداد خبرنگاران کل کشور بیش از این عدد نیست.

وی افزود: ثبت نام خبرنگاران برای واکسیناسیون کرونا در سایت اینترنتی انجام شده و معاونت مطبوعاتی گزینشی انجام نداده است. هر رسانه ای بر اساس سهمیه‌اش اسامی را اعلام کرده است. مثلا یکی از روزنامه‌ها فهرست ۶۰ نفری از روزنامه‌نگاران را معرفی کرده و ما مطمئن هستیم تعداد خبرنگاران و عکاسان تحریریه‌اش بیش از ۶۰ نفر نیست.

خُدادی با بیان این مطلب که امروز یا فردا اسامی خبرنگاران مشمول طرح واکسیناسیون اعلام می‌شود، توضیح داد: مشغول تدارک فاز دوم واکسیناسیون برای کسانی هستیم که جامانده‌اند و برای این کار دوباره از رسانه‌ها اسم و فهرست می‌گیریم.

وی با تاکید بر این که واکسیناسیون دیگر در باغ کتاب انجام نمی‌شود، گفت: خبرنگاران سراسر کشور که کد ملی آنها قبلا به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شده می‌توانند از طریق سامانه محل، روز و ساعت دریافت واکسن خود را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، همه ۲۳ هزار نفری که در قالب خبرنگار، مدیران رسانه و اصحاب مطبوعات، برای دریافت واکسن مشخص شده‌اند، واکسن کرونا تزریق خواهند کرد و نوبت هیچ خبرنگاری در واکسیناسیون از بین نمی‌رود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا دیروز (دوشنبه، ۱۱ مرداد) مجموعاً ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۹۴ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. همچنین دو میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۸۰ نفر دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند. با احتساب این تعداد مجموع دزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۱۷۴ مورد رسید.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.