• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
16

مونا فرجاد جانانه پای تئاتر ایستاد

  • کد خبر : 645
  • 08 خرداد 1400 - 15:44
مونا فرجاد جانانه پای تئاتر ایستاد
مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون مدتی است که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام هر هفته یک نمایش کوتاه در قالب تک گویی اجرا می کند و به اشتراک می گذارد ، هر کدام از این نمایش ها تمرکز بر یک حرف الفبا دارد، این نمایش ها به اندازه ای جای خود را در دل مخاطب باز کرده که نونهال ها ، نوجوانان و حتی بزرگسالان هم با متن این مونولگ ها به اجرای نمایش پرداخته اند.

مونا فرجاد در گفت و گو با  سیاست فردا در خصوص اجرای نمایش هایی در قالب تک گویی در صفحه اینستاگرامی خود اظهار کرد: زمانیکه کرونا شیوع پیدا کرد من هم همچون دیگران تصور می کردم این بیماری بعد از مدتی از بین می رود اما متاسفانه ادامه دار شد؛ به دلیل رعایت پروتکل ها تصمیم گرفتم کار نکنم لذا بسیار دلتنگ تئاتر بودیم نهایتا تصمیم گرفتم در بستر فضای مجازی و صفحه شخصی ام قطعه های نمایشی را به اشتراک بگذارم.

وی ادامه داد: در صدد اجرای نوعی از نمایش بودم که به دلیل رعایت پروتکل ها و دورکاری  نیازمند عوامل اجرایی نباشد بنابراین به اجرای مونولوگ ( تک گویی ) رسیدم ؛ برخی از مونولوگ های موجود در بازار  قبلا به نمایش در آمده بودند و برخی هم برای خودم جذابیت نداشت و چون قرار بود این نمایش ها از طریق فضای مجازی به دست مخاطب برسد  ادبیات کلاسیک نمایشی هم فقط برای افرادی که سال ها با تئاتر آشنایی داشتند می توانست کار جذابی باشد و عموم مردم از آن فضا دور بودند لذا تصمیم گرفتم قطعه های نمایشی را کار کنم که برای همه جذاب باشد. با نویسنده این مونولوگ ها به این تنیجه رسیدیم که علاوه بر نمایش آموزش هم وجود داشته باشد به همین دلیل از فرهنگ لغات جمالزاده استفاده کردیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه مارال فرجاد( خواهر وی ) نیز می توانست در این نمایش ها حضور داشته باشد یا خیر گفت: حضور مارال هم ایده جذابی است اما نمایش از تک گویی خارج میشد ولی وی همیشه دغدغه این طرح را دارد و مدام پیگیری می کند و همراه است. 98 درصد افرادی که همراه بودن و این نمایش ها را دنبال کردند نگاه مثبتی داشتند و اگر فردی هم نظر دیگری داشته به من نگفته به همین جهت من از مخاطبین فقط شاهد ابراز محبت بودم.

به گزارش سیاسیت فردا؛ نمایش های کوتاه مونا فرجاد را می توانید از طریق صفحه شخصی وی در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام / خبرنگار : فردین عبدلی

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.