• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
فرماندار گلپایگان خبرداد:

هیچ کمبودی در کالاهای اساسی در سطح استان وجود ندارد 

  • کد خبر : 3192
  • 23 اسفند 1401 - 18:36
هیچ کمبودی در کالاهای اساسی در سطح استان وجود ندارد 
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت:  با توجه به کاهش نرخ ارز مردم به دستاوردهای نظام امیدوارتر می شوند بنابراین باید تلاش کنیم تا حقی از مردم ضایع نشود.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش سیاست فردا ، محمدرضا عسگریان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گلپایگان اظهار کرد: خروجی جلسات و نتیجه فعالیت های ما باید در زمان عید نوروز و ماه رمضان که مراجعه مردم به بازار و کسبه بیشتر است ملموس باشد، این جفاست که شهروندی به ذهنش خطور کند که “کسی کاری به کار کسی ندارد” و باید به گونه ای رفتار کنیم که فردی چنین چیزی به ذهنش نرسد. با توجه به کاهش نرخ ارز مردم به دستاوردهای نظام امیدوارتر می شوند بنابراین باید تلاش کنیم تا حقی از مردم ضایع نشود.

وی ادامه داد: هیچ کمبودی در کالاهای اساسی در سطح استان وجود ندارد و همه تلاش می کنند که خللی در بازار نباشد و این هنر ما است که چقدر بتوانیم از ظرفیت موجود در استان استفاده کنیم؛ هیچ عذری در کم کاری یا کوتاهی پذیرفته نیست. همه باید دست به دست هم دهیم تا در تامین کالای اساسی و تنظیم بازار مشکلی پیش نیاید.

فرماندار شهرستان گلپایگان با بیان اینکه  در کشتارگاه هایمان کمبودی وجود نداشته باشد گفت: نظارت های لازم انجام شود تا در  تعطیلی های پایان و اول سال در اقلام ضروری که حجم مسافران در شهرستان هم زیاد است کمبودی وجود نداشته باشد، همچنین نظارت های بهداشتی نیز وجود داشته باشد.  با توجه به ارزان شدن قیمت گوشت قیمت آن روزانه به مردم اطلاع رسانی شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.