• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

پژمان جمشیدی در نقشی متفاوت

  • کد خبر : 1311
  • 19 مرداد 1400 - 11:43
پژمان جمشیدی در نقشی متفاوت
کارگردان فیلم سینمایی «علف‌زار» از فیلمبرداری این فیلم در تهران و تدوین هم‌زمان آن برای رسیدن به چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سیاست فردا،  کاظم دانشی کارگردان فیلم سینمایی «علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند او است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: حدود ۱۵ روز است که فیلمبرداری کار را آغاز کرده‌ایم همچنین تدوین فیلم هم‌زمان توسط حمید نجفی‌راد انجام می‌شود تا برای چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شویم.

او درباره داستان این فیلم تاکید کرد: «علف‌زار» فیلمی اجتماعی و دادگاهی درباره یکی از پرونده‌های قضایی چند سال اخیر است و همه داستان آن در یک دادگاه می‌گذرد.

کارگردان «پرتقال» درباره لوکیشین فیلم خاطرنشان کرد: قصه فیلم ما در خارج از تهران می‌گذرد که البته نامی از آن مکان آورده نمی‌شود ولی بیشتر قسمت های فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود و تنها قسمت‌هایی از آن را خارج از تهران فیلمبرداری کرده‌ایم.

این کارگردان با اعلام اینکه پیشنهاد انتخاب پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر نقش جدی فیلم از سوی خود او بوده است، عنوان کرد: به نظر من پژمان جمشیدی یکی از متفاوت ترین نقش‌هایش را در این فیلم، که نقشی جدی و سخت است، بازی خواهد کرد. درباره نقش با پژمان ساعت‌ها صحبت و تمرین کردیم و فکر می‌کنم قرار است یک پژمان جمشیدی متفاوت را ببینیم.

دانشی ادامه داد: پیش از این چند نقش جدی از او دیده بودم و به نظرم آمد که بازیگر خوب و توانمندی‌ست، حال ممکن است از ظرفیت‌های او، آنگونه که باید و شاید استفاده نشده است. دوست داشتم یک کار متفاوت با پژمان جمشیدی انجام دهیم و بعد از گذشت چند روز از فیلمبرداری، به نظر می‌آید اشتباه نکرده‌ام و وقتی فیلم اکران شد مخاطب هم آن را خواهد پسندید.

به گفته او، «علف‌زار» فیلم پر بازیگری‌ست و چند بازیگر چهره دیگر هم در این فیلم بازی می‌کنند که به مرور رسانه‌ای خواهند شد.

کارگردان «راحانا» که به تازگی در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده رفته است در پایان در پاسخ به این پرسش که کار کردن در یک فیلم پر بازیگر باتوجه به شرایط کرونا چگونه است، اظهار کرد: بهرام رادان به مساله کرونا بسیار توجه می‌کند و پروتکل‌های بهداشتی در کار بسیار رعایت می‌شود. این مسایل هزینه‌ای هم به گروه تحمیل کرده اما همه تمهیدات اندیشیده شده است. امیدواریم که اتفاقی برای کسی نیفتد و حین انجام کار گرفتار قرنطینه نشویم.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=1311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.