• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
فرماندار گلپایگان خبر داد:

کیفیت نان در گلپایگان خوب نیست

  • کد خبر : 2974
  • 29 آذر 1401 - 21:08
کیفیت نان در گلپایگان خوب نیست
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: شهرداری رصد و تلاش کند برپایی بازار روز از یک روز به دوروز در هفته افزایس یابد.

به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گلپایگان اظهار کرد: قیمت گوشت بر نرخ برخی کالاهای دیگر تاثیر گذار است لذا حداقل به صورت هفتگی رصد شود ، همچنین با توجه به نوسانات در سطح بازار  باید جلسات ستاد تنظیم بازار مرتب برگزار شود و اهمیت این رصد و پایش با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تنظیم بازار انتظاری فراتر از وظایف محوله از مجموعه های مختلف نداریم  ادامه داد:  تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم اقلام اساسی مردم در شهرستان با کمبود مواجه شود. اصناف ، بازرسان و اتاق اصناف در سطح بازار به فعالیت و وظایف خود بپردازند و بسیج اصناف نیز به عنوان ناظر و بازوی کمکی کنار آنها  حضور خواهد داشت تا ساز و کار نظارت بر بازار به سمت و سوی خوبی رود؛ همچنین موضوعاتی که در حوزه قیمت  گوشت، گران فروشی انواع مکمل در داروخانه ها، و…  در این جلسه مطرح شد، پیگیری شود.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت : شهرداری رصد و تلاش کند برپایی بازار روز از یک روز به دوروز در هفته افزایس یابد البته قیمت اجناس در بازار روز  چند درصد از قیمت بازار  پایین تر باشد تا مردم به خرید از آنها رغبت داشته  باشند و شبکه بهداشت و درمان نیز  بر بهداشت مواد غذایی توزیع شده در بازار روز نظارت لازم را نیز داشته باشد.

عسگریان نصب اتیکت را یک‌موضوع اساسی دانست و  یادآور شد: چند گزارش در خصوص تعطیلی نانوایی ها داشتیم که نیاز به پیگیری جدی است تا  اقدامات خودسرانه ای انجام نشود. متاسفانه کیفیت نان در گلپایگان خوب نیست و اعتراض هایی هم در این رابطه وجود دارد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.