• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12
نماینده گلپایگان وخوانسار:

یکبار برای همیشه “حکومت مردمی” را در عمل نشان دهیم

  • کد خبر : 2153
  • 17 تیر 1401 - 11:30
یکبار برای همیشه “حکومت مردمی” را در عمل نشان دهیم
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: قول های بیخودی نمیدهم و نمیگوییم قرار است شق القمر کنیم اما حضورمان در روستاها با هدف حل مشکلات است. 

خبرنگار : وحید اعظمی / به گزارش سیاست فردا سید مسعود خاتمی در بازدید خود از روستای وانشان در بین اهالی این روستا اظهار کرد: تلاش خود را بر پیگیری مشکلات به کار می بندیم. اگر می گوییم حکومت مردمی است یکبار برای همیشه این جمله را در عمل نشان دهیم، اگر قرار است طرحی در روستا اجرا و یا مجوزی صادر شود قبل از آن با مردم و اعضای شورا  صحبت شود تا نظر آنها را بدانید.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت:  مردم روستا حق دارند که می گویند جاده مالرو به سمت زمین های کشاورزی ما آسفالت باشد نه سنگ فرش،  نباید تصمیمات را بدون در نظر گرفتن نظرات مردمی و کارشناسی شروع کنیم. اجرای طرح های هادی صدور مجوز معادن و.. با نظر  مردم ،دهیاری و اعضای شورا باشد. قول های بیخودی نمیدهم و نمیگوییم قرار است شق القمر کنیم اما حضورمان در روستاها با هدف حل مشکلات است.

همچنین در ادامه نیز فرماندار گلپایگان خاطر نشان کرد : هدف از برگزاری جلسات در روستاها برنامه نمایشی نیست بلکه می خواهیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم و اگر قولی داده می شود باید به آن عمل کنیم و در جهت اجرایی شدن مصوبات گام برداریم. با هزینه میلیاردی که کمربندی این روستا را احداث کردند می توانستند بلوار داخل روستا را راه اندازی کنند و ازاد سازی های لازم را انجام دهند تا روستا هم از رونق نیفتد اما این طرح انجام شده و اکنون  بیش از 80 درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته است ولی نباید اجازه دهیم این کمربندی رونق را از روستا بگیرد.

محمدرضا عسگریان یادآورشد: در رابطه با فعالیت معدن سنگ شکن حق با مردم روستا است اما متاسفانه مشکلی که وجود دارد این است که برای واگذاری و صدور مجوز معادن هیچگونه هماهنگی و استعلامی از فرمانداری و شهرستان انجام نمیشود و زمانی متوجه می شویم مجوز یک معدن صادر شده که نارضایتی مردم به گوشمان می رسد ، اگر ابطال ان تحت اختیار فرماندار بود این کار را می کردیم اما تنها مرجعی که میتواند این حکم را ابطال کند مرجع قضایی است. همچنین شورای روستا  لیست افراد معترض به آب‌بها که در روستا  سکونت دائم دارند را به آبفا ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=2153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.