• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

حرکت دانشگاه آزاد گلپایگان به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم

  • کد خبر : 3562
  • 12 شهریور 1402 - 13:23
حرکت دانشگاه آزاد گلپایگان به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم
سیاست فردا / رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت:سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد که در سال 1400 با 3 محور "دانشگاه پرورشگر و توسعه دهنده فضای انقلابی"، "دانشگاه سرآمد و پاسخگو" و "دانشگاه کارآمد و پایدار" تدوین شده است مسیر حرکت ما را تا سال 1405 مشخص میکند، ذیل این 3 محور ده بسته کاری نیز پیش بینی شده است.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ حامد معصومی در گفت  و گو با سیاست فردا  اظهار کرد: در سال 1400 سعی کردیم ریل گذاری دانشگاه را به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم ببریم تا دانشگاه  روی جامعه اثرگذاری داشته باشد؛ این روند بر اساس اسناد بالادستی خواهد بود؛ ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه باید در این نسل شکل بگیرد و داریم در این بخش کار میکنیم.

وی ادامه داد: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد که در سال 1400 با 3 محور “دانشگاه پرورشگر و توسعه دهنده فضای انقلابی”، “دانشگاه سرآمد و پاسخگو” و “دانشگاه کارآمد و پایدار” تدوین شده است مسیر حرکت ما را تا سال 1405 مشخص میکند، ذیل این 3 محور ده بسته کاری نیز پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: سه رشته آموزش و پرورش ابتدایی، روانشناسی و حقوق به این دانشگاه اضافه شده است. علاوه بر توسعه رشته ها به کیفیت هم نگاه ویژه ای داریم و دنبال این هستیم که جامعه و صنعت چه چیزی از ما طلب می کند در همین راستا طرح ” پویش دانشجو ” را اجرا کرده ایم ، در این طرح دانشجو در هر هفته 3 روز در دانشگاه و سه روز در صنعت و یا محیط کار دیگری مشغول به کار خواهد شد. این طرح از سال 1400 آغاز شده و  اکنون ۸ درصد  دانشجویان این واحد دانشگاهی در این طرح حضور دارند و تا پایان سال 1405 این رقم باید به 30 درصد برسد.

معصومی با بیان اینکه دوره های توانمند سازی کوتاه مدت را در دانشگاه برگزار کرده ایم  تصریح کرد: درب و دیوار دانشگاه باید حذف شود و دانشگاه در متن جامعه قرار بگیرد، نیاز داریم که وابستگی خود را به شهریه دانشجو کم کنیم. در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در رشته های مختلفی از جمله پرستاری، حسابداری، آموزش و پرورش ابتدایی، روانشناسی، حقوق،مکانیک، عمران، برق، کامپیوتر، علوم دامی، صنایع غذایی و … پذیرش دانشجو انجام می شود.

در پایان این گفت گو حامد معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان از فاطمه عبدلی مدیر مسئول سیاست فردا با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.