• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
با پیگیری های نماینده گلپایگان و خوانسار و فرماندار گلپایگان

تلاش برای راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان

  • کد خبر : 4079
  • 28 آذر 1402 - 13:28
تلاش برای راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
فرماندار گلپایگان گفت: همراه با نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس در حال پیگیری راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان هستیم و تمام تلاش خود را انجام میدهیم که این دانشگاه که پیش از این در شهرستان فعال بوده است دوباره احیا شود در همین راستا تمام تعهدات لازم  از جمله  تأمین اساتید ، تامین مکان و... را داده ایم. امیدواریم برای غرب استان این دانشگاه را فعال و راه اندازی کنیم.

خبرنگار: فردین عبدلی / به گزارش سیاست فردا محمدرضا عسگریان امروز (28 آذر 1402)در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان اظهار کرد: پروژه های بر زمین مانده حوزه آموزش و پرورش در شهر و روستا با سرعت در حال انجام است همچنین توسط نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی  برای تجهیزات مدارس  اعتباراتی در حال تخصیص است. همراه با نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس در حال پیگیری راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان هستیم و تمام تلاش خود را انجام میدهیم که این دانشگاه که پیش از این در شهرستان فعال بوده است دوباره احیا شود در همین راستا تمام تعهدات لازم  از جمله  تأمین اساتید ، تامین مکان و… را داده ایم. امیدواریم برای غرب استان این دانشگاه را فعال و راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: کنکور های مختلف در سطح شهرستان برگزار میشود اما تا سال گذشته کنکور ارشد و دکتری در گلپایگان برگزار نمی شد بنابراین تلاش کردیم و قول برگزاری این دو کنکور در شهرستان را گرفتیم  اکنون باید زیر ساخت های آن را فراهم کنیم تا رفت و آمد ها در این راستا به حداقل برسد.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: فعالیت هنرستان کشاورزی در گلپایگان شروع شده است. اگر از  هنرستان هنر های تجسمی استقبال می شود و ظرفیت آن وجود دارد قطعا پیگیری های لازم انجام میشود تا این هنرستان هم در شهرستان راه اندازی شود. اگر آموزش و پرورش در روستایی اموال مازادی دارد که در حال از بین رفتن است از ظرفیت طرح مولد سازی استفاده کند اما مبلغ به دست آمده از این راه را در همان روستا هزینه کند و درصورتیکه که آن روستا نیازی نداشت مبلغ به دست آمده در قسمت های دیگر شهرستان هزینه شود؛ در این راه نباید به گونه ای عمل شود که به اعتماد خیرین خدشه ای وارد شود.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=4079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.