• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان خبرداد:

آزادی 47 نفر از زندانیان محکومین مالی در گلپایگان

  • کد خبر : 3997
  • 05 آذر 1402 - 9:42
آزادی 47 نفر از زندانیان محکومین مالی در گلپایگان
رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: در جشن گلریزان امسال با کمک خیرین ، ستاد دیه ، بخشش مالباختگان و آورد زندانیان، 47 نفر از محکومین مالی ازاد شدند.

خبرنگار: وحید اعظمی / به گزارش پایگاه خبری سیاست فردا به نقل از پایگاه خبری زنگ خطر قاسم شریفیان در آیین تجلیل از خیرین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اظهار کرد: مردم شهرستان گلپایگان خیراندیش هستندو فرهنگ گذشت، ایثار و خیر اندیشی در شهرستان وجود دارد. رتبه اول آمار صلح و سازش در استان اصفهان متعلق به گلپایگان است  همچنین در کمک به آزادی زندانیان نیز در استان نسبت به جمعیت رتبه اول را داریم.

وی ادامه داد: در جشن گلریزان امسال با کمک خیرین 5 میلیارد و 200 میلیون تومان  برای آزادی زندانیان محکومین مالی تعهد گردید که از این میزان 3 میلیارد 800 میلیون تومان وصول شد؛ همچنین خیرین و ستاد دیه نیز 2 میلیارد و 184 میلیون تومان کمک کردند، آورد زندانیان 1 میلیارد و 725 میلیون تومان بود و مالباختگان نیز از اخذ مبلغ 6 میلیارد و 139 میلیون تومان گذشت کردند  و در نهایت 47 نفر از محکومین مالی ازاد شدند.

رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان 172 خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند. بالغ بر 700 میلیون تومان به این خانواده ها در قالب پرداخت های نقدی و غیر نقدی ماهیانه ،تهیه جهیزیه، کمک هزینه آموزشی و… کمک شده است. 167 نفر از زندانیان زندان گلپایگان در حال حاضر مشغول به کار هستند و در مجموع تاکنون نزدیک به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان ماهیانه به آنها پرداخت شده است.

شریفیان افزود: داشتن آرامش و امنیت حق مردم است و ما مجبور هستیم با افرادی که امنیت جامعه را خدشه دار کردند برخورد کنیم اما همین افراد هم دارای خانواده هستند؛ زندان در کنار محاسنی که دارد معایبی هم دارد، مجازات پیامد های فردی، خانوادگی و اجتماعی دارد. افرادی هستند که  نگاه مجرمانه ندارند اما نمیتوانند به تعهدات مالی خود عمل کنند به ویژه در چند سال اخیر که به دلیل نوسانات اقتصادی افراد آبروداری بودند که نتوانستند به موقع به تعهدات خود عمل کنند و سبب شد که به زندان معرفی شوند.

لینک کوتاه : https://siasatefarda.ir/?p=3997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.